Service & kundebetjening

Med kurset Service og kundebetjening får du mulighed for at grave et salgs-spadestik dybere. Guldet, du får med hjem i rygsækken i form af salgsteknikker og værktøjer, gør dig i stand til at sælge med en ny stil, hvor du sælger på kundefordele frem for pris.

Service og  kundebetjening henvender sig med sine syv moduler til dig, der har kundekontakt og gerne vil lære eller genopfriske grundlæggende salgsværktøjer og -teknikker. Service og kundebetjening er målrettet mod at give dine salgskompetencer et spark fremad, så du bliver klædt optimalt på til både kundesalg og kundeservice.

Du skal vælge Service og kundebetjening, når du vil:

  • styrke dine salgskompetencer
  • have et indblik i og erfaring med grundlæggende salgsteknikker og – værktøjer
  • evne en ny salgsstil med fokus på kundefordele frem for pris
  • sikre mersalg
  • klæde dig på til kundeservice med stort K

Brochure
Du kan læse mere om kurset her.

Tilmelding
Du skal tilmelde dig på efteruddannelse.dk via kviknummer, som du finder i brochuren.