Styrk kommunikationen

Hvordan styrker vi kommunikationen giver dig kompetencerne og evnerne til at kommunikere skarpt, præcist og tillidsfuldt med fokus på et godt arbejdsklima og en god kundeservice. 

Hvordan styrker vi kommunikationen er et kursusforløb med tre kursusdage, som klæder dig på til at levere kundeservice i verdensklasse og til at sikre et godt arbejdsklima med en stærk profil inden for konflikthåndtering.

Du skal vælge Hvordan styrker vi kommunikationen, når du vil:

  • kommunikere klart og tydeligt
  • have en adfærd, der skaber tillid og sympati hos kollegaer og kunder
  • være professionel og kompetent i din kundeservice
  • have de rigtige værktøjer til konflikthåndtering
  • opnå en større indsigt i din egen adfærdsprofil
  • forbedre arbejdsklimaet på din arbejdsplads

"Det har været en fantastisk dag for begge hold. Det giver i den grad energi og godt humør, og ikke et mindst et godt grin og en øjenåbner for mange. Jeg glæder mig meget til det videre forløb." 
Hanne Aaby Nørby, administrationschef, DGI-huset Vejle 

Brochure
Du kan læse mere om kurset her.

Tilmelding
Du skal tilmelde dig på efteruddannelse.dk via kviknummer, som du finder i brochuren.