Kundeservice

Lær at yde den ekstraordinære gode kunde- og kollegaservice
Du har sikkert oplevet, at det kan være udfordrende at yde den gode kundeservice, som lever op til alle kundernes forventninger.  Hvordan har du det personligt med at håndtere alle typer kunder? Føler du nogle gange, at du ikke er klædt godt nok på til at møde kunden?

Drømmer du om at have service som din første prioritet? Vil du gerne lære at yde den ekstraordinære gode kundeservice, såvel eksternt som internt? Så er dette kursus noget for dig.

Om kurset
Vi taler sammen om hvad der er god kundeservice. Du bliver præsenteret for værktøjer til at yde en ekstraordinær kundeservice, der er i overensstemmelse med eller højere en kundernes eller kollegaernes forventninger; bl.a. ved hjælp af videooptagelser og træningssessioner.

Gennem træningen bliver du bedre til god kommunikation og service.

Du kommer til at arbejde med sprogbrug, kropssprog, adfærd og hvordan kommunikation kan matches, så du skaber god dialog med forskellige kollegaer og kunder med fokus på at skabe en positiv oplevelse.

Du får ideer og inspiration at forbedre din egen formidling af den gode kunde- og kollegaservice.

Kurset er for dig, der…
er i job (faglært eller ufaglært) og arbejder med - eller ønsker at arbejde med - kundeservice i den administrative funktion. Du ønsker at have kundeservice som din første prioritet, hos eksterne kunder og kollegaer. Det kan være i forbindelse med salg, service, administrative opgaver og samarbejde med kollegaer. 

Emner på kurset

 

·         Den gode kundeservice

·         Kommunikation

·         Service og syltede agurker

·         Holdninger

·         Teamspirit

·         Kollegaservice

·         Kropssprog og adfærd

·         Test af dit personlige kundefokus

Udbytte Kviknummer:
Du får udviklet dine kompetencer og styrket forståelsen for vigtigheden af at yde en god intern og ekstern kundeservice, og hvad det betyder for trivslen på arbejdspladsen, virksomhedens omsætning og indtjening.

Du vil efter kurset have en god forståelse for vigtigheden af den gode kundeservice, herunder få værktøjer til at reflektere over din egen praksis, så du bliver bedre til i fremtiden til at yde den ekstraordinære gode kunde- og kollegaservice.

Dato: 30.03.17

Udbytte Pris 1 dag - AMU-mål 47296
AMU (til og med faglært):                                 kr. 108,00

IKKE AMU (videregående udd.):                      kr. 668,45

Kviknummer: b7152kund-1